Monday 21 November 2011

HARIMAU MALAYA!!!

peerrrr . .mang terbaek la bola mam tdi an ,  ,,satu rumah menjerit mase goal . . . tpiii mang mcm celake indon maen . .maen kasar r . .aku mang anti glew nan negro 2 . . .mcm bodo r . .dh r men kasar . . .
adooyy . . .tapii mang terrbaekk r malaysia . ..


kharul fahmi che mat . .mang power r . . tpi ad gak yg dyye tersasar . .apew2 pon mang aku respek r dye an . .
muke relax jew . . . .

ni dye . .barisan pahlawan kte mam tdi . . amcam ganaz x muke  ..tngok r ad muke aku xkt citu msti ad pnye . .hahah . .pasan xabez . . huhuhuhh

aku wndu nk maen bola blek . .tpi sjak aku dh xchat ni . .aku lansong xley nk maen bola dh . .rrrggggg . .
wndu kt team aku . . .nk maeeeenn bleeeeeeeekkk . . . . .

LURVE HARIMAU MALAYA . . BERBANGGE MENJADI ANK MALAYSIA . .

No comments :

Post a Comment