Friday 18 November 2011

tampat mencurahkn perasaan . . !!

muke aku ni ad mcm bekas tupperwear kew . . .bekas tupperwear tmpt mncurahkn pasaan . .ad kew . .
hahahah . .lawak r .. . .xad la bkn apew . .ad la dak2 ni kn . .. cter msalah~masalah kt aku an  . ..
cian kt dyeowank weyh. .. mmm . . .tpi aku xley nk buat pew dh . .juz bgy semangat jew . . ..
tapi kbanyaknye la an . .cmue nye masalah cinter . .adoyy . . .xley bla . .lpz ni aku bley jdik pakar cinte la an ..

pakar cinte kate diee . .aku cndri tercungap~cungap mngejar cinte tau , ,, hahahahah . .
xley bla . .tapi 2 laa . .. mang bnyk btol fesyen cinte skarang ni an . .cinte muka buku .. . .cinta monyet . .
cinte kafe . .ha apew lagi cinte . . . hahahaaha

aq bkn apew . .bile dyeowank mencurahkn pasaan kt aku . .aku xtau nk ckp pew tau . . .aq ni bknnye la pndai cngt . . nk berkate~kate ni . .adooyy . ..  . .slame ni pon aku men blasah jew ayat pompan an .. . hahahah . .mcm bodo an . . .dh la ngarot xsdah la aku ni . . .

No comments :

Post a Comment