Sunday 11 December 2011

merindui dirimu . .♥ ♥


pergg!!hari ni n mlm ni mang booooooosan glew doww ..  
on9 pon cm apew agy . .line glew cbb ujn .. 
aku bosan cbb aku xley mcj n col dyeee ..
fon dye wat hal laa . .
adoohhhhh . .mang nak naek glew aku ni ..


xpnah tau xmcj n xcol dye cmpai cm ni .. 
btol2 dugaan tok kteowank. . .
wndu dye cngt2 . .wndunye xterkate. .
rrrggg .. . 
aku wsau tau lau xmcj cm ni .. 
wsau dye brubah hati kew apew kew . .


aku harap bnde2 cm 2 xjdik la an. .
aku dh jnjy nan dye spanjang aku xmcj nan dye ni
aku jnjy aku xkn curang ngan dye... 
aduuuhh . .ta nk ilang dye .. 
sye dyeeeee tauuuuu .. huuh~


ckunk ni aku berdoa agr mase berlalu dgn pantas . .
lpz 2mnggu bau bley mcj nan dye . .
adoh lmenye syg .. . 
tpi ni dugaan tok kite . .
bie saba jew. . bie arap syg pon cm 2 jgak k . .

No comments :

Post a Comment