Saturday, 4 August 2012

mmg kne k . .


seperti yg kowank tau ckunk ni aku ad gf k  ..
aku pon kononny2 nak knal la ngan fmly die. . 
aku pon mynx number mak die . .
bajet cm brani cngt la kan . hahaha



pada keesokan harinye... . 
tanpa membuang mase ye .. 
aku pon col .. 
heheheheh
ha kau . . 

gangster glew seyh ,, , 
mcm sporting la
yg xley bla. . mak die mang saje nak test aku n nak buli aku k . .
\mule2 die mcm ta nak bgy aky kwn ngangf aku jew , 


mase tu . .haaiihh . 
tuhan je tau weyh .. 
dah kecooo0000t dah . .ha  . . 
dye interview la ku mcm2 an ..
aku pon jwb la dengan
SELAMBER BADAK AKU JEW!!!
hahahahah ... .

pas 2 ad stu part yg aku xley bla. . 
mak die ni ilmu tnggi cket   . . 
die siap suwoh akuu bace AL-FATIHA weyh .. 
mak aaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh~~~~

aku pon wt2  tka topik . . .
eh . .tak . .die ingt . . . 
die ttp nak aku bace jgak  .

aku ckp . .MAK CIK SAYE MALU . .
hadoh . ..
dye pakse aku weyh .. 
ok fine. . 
NEKAAAAAAAAAAD!!!

aku bace je. . huh .. 
mang kne la ceramah . .. 
lame dah aku xdnga ceramah cm 2. . 
haaaih .. 

tpi aku bangge weyh .. cmpai post kt fb cm ni  jp eh .. 


ha cm ni la .. 
bangge meyh . . 
kuang,,kuang,,kuang ..
ape xbley .

yg pnting aku dpt ckp ngan mak die k . .
ase cm wndu plak dah . .
hahahahha . 
dah2 . .nak p col mak mentue aku k , ,


bubye_______

No comments :

Post a comment